Idag flyttade jag hemifrån...

Nu har jag alltså officiellt flyttat till Irland. Alldeles för många timmar på flygplatsen i Oslo och planet mellan Oslo och Dublin (mellanlanding. bläh.). Motvind och personal som inte hann i tid... Nåväl. Jag kom fram och mår hyfsat bra med tanke på omständigheterna. Bor i ett rum med tre sängar och en tv men ingen sänglampa.  Jag överlever nog så länge... Men ser verkligen fram emot att flytta in i mitt "hem". Tyvärr lär det väl dröja ca en och en halv vecka.

Imorgon ska jag in till stan och prata med min kontakt på Manpower samt skaffa mig en NY, irländsk mobiltelefon. Men allra först är det visst dags att sova... ZZZzzzzz.

Kommentarer
Postat av: Mia

Tillykke!
Det er godt at høre at du er godt fremme og ved godt mod trods al modgang. Held og lykke med samtalen med Manpower, og i det hele taget at komme godt på plads og i gang i Irland. Jeg håber virkelig at det lever op til dine drømme.
Kærlig hilsen Mia
(Dette må være mit forsøg på at formulere mig i korthed, men da jeg ikke finder det dækkende komplementeres det med en knap så kortfattet mail fuld af gode ønsker)

2006-10-26 @ 03:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback