Ett nytt hem! (/En ny sang?)

Weehee! Nu har jag antligen flyttat! Igar eftermiddag runt tre var det visst. Mitt rum ar mycket litet, men ganska mysigt anda. Maste bara prata med Aoife om jag kan fa satta upp ett par hyllor i helgen. Just nu finns det inget sant alls - jag har en byra, en sang och ett skap.... Helt ok faktiskt :). Det ar verkligen skont att antligen ha kommit "hem". Packa upp alla vaskor och forsoka gora rummet personligt - forhoppningsvis kommer mina lador snart.

Enda nackdelen med min flytt ar att jag inte langre har Internet i huset. Inte for att jag tror jag kommer lida sa mycket av det, men det ar anda valdigt praktiskt att ha. Sitter pa jobbet och skriver just nu, darav avsaknaden av a, a och o. (huhm...?). Vi har just gjort klart vara bokningar av specialmat och special seat requests. Eller atminstone sa har jag det. Det blir en del dotid...

Hoppsan nu hander det visst nagot igen!

Kommentarer
Postat av: Mia

Herligt! Tillykke med at du endelig er flyttet ind og har fået fast bolig. Dit værelse lyder lige modsat mit - jeg har godt med plads, lidt for godt faktisk, for ånden mangler og så bliver det næsten for stort at være ene om.
Gad vide om ikke vi andre kommer til at savne din hjemlige netadgang mindst lige så meget som dig?
Skønt det er jo bare endnu en anledning til at skrive lidt hyggelige breve i stedet, det må jeg snart få gjort noget ved (lige som alle de andre ting på min alt for lange liste).
Kram.

2006-11-13 @ 15:29:22
Postat av: Louise

Ja! breve! Det kan Louise godt lide... selvom de ikke er saa gode til at stave mit navn herhenne. Selv pakken som jo var adresseret til mig (men som stadig mangler at komme fram pga at ingen plejer at vaere hjemme tirsdage kl 10.46) havde de stavet forkert til efternavnet. Jeg heder nu Louise Fabeicus. Huhrm...

For at vaere helt aerlig savner jeg stadig ikke netadgange saa meget. Det er meget dejligt at kunne give sig tid over til andet ogsaa, og bare jeg kan faa tjekket min mail paa arbejdet skal det nok gaa. Men skriv skriv skriv! (og nej, det gaelder ikke kun for dig Mia:)) Jeg lover at svare...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback