San Francisco!!!

Japp. Imorgon åker vi... samlas klockan tjugo över sju på flygplatsen. För första gången ska jag resa utanför Europas gränser. Tillsammans med vänner och en lärare. Och sedan ska jag sjunga i tio dagar. Tyvärr råkar jag ha fått någonting som kanske är eller kanske inte är halsfluss. Jag har i alla fall extremt ont i halsen, och lite ont i öronen för det får jag alltid om halsen strular. Lyckligtvis är jag optimist och räknar med att allt kommer fixa sig... Typ.

Om 13 timmar kommer jag att befinna mig i Heathrow... Ut på äventyr!!!


Kommentarer
Postat av: Linda og Natalie:o)

heia Louise(med E)Hehe;p
Må bare ønske deg en good tur til S.F og hvis du snart kommer til Norge MÅ vi treffe deg!!

Stor klem fra Linda och(hehe) Natalie

Postat av: Louise

Vil dere ha et postkort og?... Bor dere stadig på Eföysvingen, da? (Jeg pröver at sende postkort til så mange lande som muligt... er oppe i 6 nå :P)

:)

2006-05-27 @ 03:37:39
URL: http://saoirse.blogg.se
Postat av: Linda

kooooseli me postkort ja:)
eføysvingen 32
4022 stavanger

goooood tuuuur stooooooor klem

2006-05-27 @ 14:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback