Ingenstans att vara

Jag är irriterad på skolan. Varför finns det aldrig någonstans att vara när en inte har lektion? Nu blev vi just utkörda från biblioteket eftersom någon skulle ha en lektion där (icke-schemalagd). Förmiddagen är dessutom den enda tiden på dagen då det överhuvudtaget är möjligt att plugga och koncentrera sig därinne. Annars är det så många och så mycket ljud och.. usch. Förra året fanns det åtminstone lediga klassrum som en kunde vara i, men nu är vi så många att inte ens den möjligheten finns. Sitter nu i kafeterian och ojar mig. Jag måste börja läsa Kosmos snart, det är prov på fredag - IGEN! och jag har inte ens tittat på vetenskapsfilosofin som vi ska ha som utgångspunkt, än mindre förstått vad det egentligen går ut på.

Men det finns ingenstans att vara där det är tyst och inte fullt med folk. Pulver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback