St. Patrick's Day

In Dublin's fair city, where the girls are so pretty
I first set my eyes on sweet Molly Malone
She wheels her wheelbarrow
Through streets broad and narrow
Crying cockles and mussels alive, alive o'
Crying cockles and mussels alive, alive o'


37098-7

St. Patrick's Day. Memories. Parades. Flags. Always so friggin' cold. Wicklow walks. Colours. People everywhere. Seeing friends. Happiness. Face paints. Ireland.

I'm coming back Home



Samt ett stort grattis till alla er jag känner som fyller år idag; Martin, Matias, Maria och Eeva :).

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Undrar om du gick St Patrick´s paraden i Stockholm i lördags, nej något säger mig att du inte gjorde det... Inte jag heller.

Postat av: Louise

Fanns det en sån? Hade nog inte gjort det även om jag vetat om det. Dessutom hade jag inte tid vilket är en väldigt bra... ursäkt. Eller vad man nu vill kalla det för :).

2006-03-24 @ 17:21:40
URL: http://saoirse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback