Ja...

Har kommit på att det faktiskt är väldigt bekvämt att ha två långkjolar och en sjal (och lite annat förstås också) när det är kallt ute. Väldigt bekvämt faktiskt. Vi hade karneval på skolan idag. Temat var Tal. Paula och CW var "Kära Örebroare", Martin var en Tall, Sara en nr 1, jag var 1800-talet, typ KfD-ig.

Det var ganska trevligt. SPeciellt att få en massa semlor. Det är bra att vara medlem av Tisdagskommitén ibland. Hade dessutom en trevlig pratstund med Sarah, engelsklärare på Sammis, om vad min uppgift som Elevens Val-lärare i engelska de kommande veckorna kommer att vara. Henne tycker jag om...

Kommentarer
Postat av: Sara

Synd att vi aldrig sågs, men det var kul ändå trots att det var många fler utklädda förra året... Då var det riktigt häftigt, nu var det lite lamt, åtminstone på förmiddagen.

2006-03-16 @ 19:40:56
Postat av: Louise

Fast jag såg ju dig genom fönstret när du gick till HB och jag satt och lät bli att lyssna på Kosmosen :). Fast en tycker att folk kunde ha ansträngt sig lite mer. De ville ju verkligen ha sina semla också, utan att ha gjort nåt för den. Såg du Marie och Jenny (lärarna alltså)? De var roliga... :). Det var Sigrid också. Hon var en miniräknare.

Postat av: Carro

Hmf. Du glömde mig!
Tjojsan! =D

2006-03-17 @ 19:59:09
Postat av: Louise

Just det jag. Carro var en 97:a

2006-03-18 @ 18:02:31
URL: http://saoirse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback