Fyra timmar kvar...

Oj vad fort det plötsligt går! Har knappt hunnit smälta (eller ens skriva!) om den fantastiska San Franciscoresan, om studenten, om alla underliga avslutningar. Och nu är jag på väg igen. Klockan halv fyra lyfter planet från Arlanda till Dublin. Jag och Christina ska iväg på äventyr. Riktigt vad vi ska göra, förutom att vi hämtas av Yourells på flygplatsen och får bo där de första dagarna, vet vi inte. Visst, resa runt en massa, men var och hur och när återstår ännu att fixa. För första gången någonsin reser jag utan att ha fullständig koll på allt. Visserligen känns det lite konstigt eftersom jag är kontrollfreak, men den här gången har vi bestämt oss för att vara spontana. Kul kommer vi inte att kunna undvika att ha. Det är ju trots allt Christi jag åker med....

Om jag har tid ska jag försöka uppdatera lite här när vi stöter på ett Internet emellanåt. Kanske skriver jag mer om San Fran också när jag kommer hem. Det händer så mycket just nu att jag knappt hinner med karusellen. Lämnar er nu med en fin bild från konserten i Pleasanton, förorten till SF där vi bodde ungefär hälften av tiden och även medverkade på en riktigt häftig High School-konsert. Här står vi utanför kyrkan med våra "robes". Visst är vi fina? 


                             SF Robes

Kommentarer
Postat av: Johanna (Joppe)

Nämen där var ju din blogg! Måste bara säga att ni är otroligt söta allihop på bilden:P
Kram/Johanna

2006-06-17 @ 14:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback