Musikalen om Blanche & Marie

Såg den igår med skolan. Helt alldeles underbart fantastisk. Slår med hästlängder uppsättningarna av "Rebecka" och "Hair" som de gjort förra och förrförra året. Förutom att vara nyskriven och att man därmed inte hade några förväntningar i förväg är både musiken, storyn och huvudrollsinnehavarna briljanta. Några tyckte den var svår att fatta, men om man bara lät sig svepas med gjorde det inget. En fattade ändå. Eller  åtminstone så gjorde jag det. Kören var lite svag, saknade kraft och energi på sina ställen, och dansarna var ibland inte 100 % synkade men för mig gjorde det inget. Berättelsen och föreställningen i sig var så stark. Gå och se den! Det är tre föreställningar kvar - på fredag, lördag och söndag. Kostar 100 kr för under 18/studerande och 200 kr för alla andra. Och den går på Oscarsteatern...

Mer info:
Musikalen om Blanche & Marie


Kommentarer
Postat av: caroline/blanche

Vad glad jag blev när jag läste din blogg, jag sökte på google för att se om det fanns något om musikalen, och det gjorde det!

2006-03-07 @ 15:20:21
Postat av: Louise

Vad glad jag blir av att någon blir glad av att läsa det jag skriver :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback