Datorer är jobbiga

Datorer är jobbiga, speciellt om de är gamla och har en massa grejor på sig som behöver föras över till en nyare dator. Jag har redan fyllt sex stycken CD-skivor eftersom jag inte orkat sortera allt och datorn har nu börjat strejka. Man måste ta det lite i etapper, se till att den inte blir för överansträngd. Stackars gamla dator, snart ska den dö... Fast det är kul att kolla igenom alla de sakerna som man helt glömt bort att man hade liggande långt inne på hårddisken. Jag hittar brev som jag skrivit till klasskompisar i Irland för sju år sedan, och berättelser som jag skrev på högstadiet. Samt en massa roliga bilder, så lite kul är det allt.

Nu tänker jag åka bort till Christi och äta middag och dricka te med henne. Om tolv dagar åker hon till Tyskland för att plugga tyska hela terminen... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback