Gå kurs/Ring FS

Nu har jag varit på Kjesäter, scouternas egen folkhögskola på en "Lär dig ta plats"-kurs. Mycket spännande och roligt och intressant och lärorikt. Motiverande framförallt, nu kanske en ska ta och göra något åt de problem som trots allt finns i vår kår. Får se hur mycket krafter jag får över till sånt nu till våren. Mycket trevliga människor träffade jag också, vi var lite mer än 40 stycken mellan 14 och 22 år gamla om en inte räknar kursledarna (från förbundsstyrelsen och kansliet och såna ställen) som var lite äldre. Roligt!

Upptäckte just att jag glömt kvar mitt pennskrin där. Illa. Jag hade många pennor i den som inte varit gratis. Förhoppningsvis är det någon som hittat den och tagit med den till... nånstans. Annars finns den nog kvar på skolan. Jag vill hursomhelst gärna ha tillbaka den på nåt sätt. Får skicka lite mail och ta reda på helt enkelt.

Gå en kurs! Ring FS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback