Snart är det 2007...

Det måste vara nånting fel på statistikgrejen... den visar att jag idag haft 140 unika träffar. Det högsta jag haft innan det är 30. Eh???

Hursomhelst sitter jag nu på Amsterdams flygplats och väntar på att mitt flyg mot Dublin ska gå. Boardingen bör börja om någon kvart, så detta blir inget längre inlägg direkt.... Jag har haft en underbar jul hemma, men är ändå ganska glad över att komma hem igen. Trots alla småsaker och brist på socialt liv så trivs jag väldigt bra med jobb och boende och allt. Det sociala livet får bli ett projekt för 2007. Hoppas att alla haft en god jul... Detta blir nog 2006 års sista inlägg så jag får passa på att önska alla ett riktigt

GOTT NYTT ÅR!!!

37098-17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback