Happy new year, happy new year...

Ack ja, då var det 2005 års sista dag. Året har bara flugit förbi och nu sitter man här igen. Tiden går så fort när man har roligt. Tiden går fort annars också. Alldeles för fort... 2005 har varit roligt. Annorlunda. Det lär 2006 också bli. Life goes on, fråga mig inte hur det egentligen går till.


Mitt 2005

Bästa bok: Captain Corelli's Mandolin av Louis de Bernières och Vilhelm Mobergs Utvandrareops. Det är iofs fem böcker om man skall vara noga, men det går inte att välja ut den bästa.

Bästa film: Så som i Himmelen (jag såg den ju inte förrän den 3:e januari eller så) på svenska. Tror till och med att det är den bästa filmen jag någonsin sett.

Bästa nyupptäckta artist: Laura Pausini. Inte så ny egentligen, men för mig. Italienska är ett underbart språk :).

Årets låt:
Det är vi ändå av BAO! Det finns många men just den här är speciell - sommar, sol och glada dagar.

Årets skiva: Kristina från Duvemåla-boxen. Förstår inte varför jag väntat så länge.

Årets upplevelse: U2 på Ullevi den 29:e juli.

Årets köp: Min fina nya iBook.

Besökta länder: Ska vi se... Danmark, Irland, Kroatien, Serbien-Montenegro, Bosnien och Hercegovina.


Men nu orkar jag inte komma på fler frågor att svara på. Hoppas alla får en trevlig nyårsafton nu. Själv ska jag försöka leta fram Abbas "Happy New Year" - underbar låt :). Sedan ska jag skälla lite på SL för att deras sista tåg går redan 01.22 från Altorp, vilket innebär att jag måste åka från Christina redan vid ett eftersom jag envisas med att sova hemma. Dumma, dumma SL!

men iaf... Gott Nytt År!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback